מן התקשורת

לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "תכנון המהלכים השיווקיים צריך להצטמצם בזמנים – שבועיים או חודש קדימה לכל היותר"

אורית גבאי-טירר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת גבאי, מספרת כיצד מתמודדת החברה עם הקורונה ומה מחפשים רוכשי הדירות בתקופה הזו. במקביל, מעניקה גבאי-טירר מספר סיבות למה מחירי הדירות לא עומדים לרדת בקרוב

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

YNET נדל"ן: קולנוע גולן המיתולוגי נהרס לטובת פרויקט מגורים

קבוצת גבאי הרסה שלשום (ב') את קולנוע גולן המיתולוגי, מבתי הקולנוע הוותיקים האחרונים שעומדים, לטובת הקמת פרויקט מגורים חדש שצפוי לכלול מגדל בן 15 קומות עם 87 יחידות דיור מעל קומת מסחר. הפרויקט, שבנייתו החלה, יכלול דירות בנות 5-3 חדרים במחיר התחלתי של 1.79 מיליון שקל והוא צפוי להתאכלס בסוף קיץ 2023.

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף שכונות חדשות של דה מרקר: חדש מול ותיק

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "...חיזוק של מרכזי הערים הוא חלק בלתי נפרד מסל הפעולות שיש לבצע בשוק, לצד בניה של שכונות חדשות."

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף שכונות חדשות של דה מרקר: מעבר לאיילון ומדרום למרכז

באופן מסורתי, שכונות המרכז וצפון תל אביב נחשבות ליוקרתיות יותר. אבל לאחרונה מורגשת התעוררות גם מעבר לאיילון ובשכונות הדרומיות של העיר

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף השכונות החדשות של דה מרקר: משווקים שכונה ולא רק דירה

אורית גבאי טירר, סמנכ"לית השיווק בקבוצת גבאי: "החיסרון של שכונות חדשות הוא למעשה גם היתרון שלהם...העובדה שאין להן עדיין מוניטין וצריך לייצר להן אופי מאפס...יש לנו אפשרות כיזמים לספר סיפור חדש וליישם אותו בשטח"

קרא עוד >
לוגו אתר גלובס

גלובס: ראיון עם אלי גבאי - "צריך הרבה יותר מקורונה כדי שמחירי הדירות יירדו"

גם אצלם, מספר גבאי, הורגשו שינויים בביקושים בעקבות הקורונה. בשוליים, היו ביטולים מצד אנשים שהפסידו סכומי כסף גדולים בשוק ההון. "הם הקפיאו את הרכישה, וחיכו עד שהשוק יתאושש, ואחרי שהשוק התאושש והם רצו לחזור, אבל הדירה כבר נמכרה". בצד זה, הורגשה התעניינות גדולה מצד תושבי חוץ, בעיקר צרפתים ואנגלים. גבאי: "הם טוענים שהייתה אנטישמיות, שלא טיפלו בקהילות שלהם כמו שצריך, שלא הייתה מספיק הסברה. הם מרגישים שזה משום שהם יהודים. אז הם רוצים שיהיה להם עוגן במדינה, שתהיה להם כאן דירה".

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

ידיעות הנדל"ן: הטבות מס-פריפריה ללא גבולות

אורית גבאי־טירר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת גבאי הבונה בשדרות, מספרת כי הטבות המס באזורי העדיפות הלאומית עשויות להיות הערך המוסף בהחלטה של רוכשים. "הטבה כזאת מגיעה עד לכ־20% הפחתה במס ההכנסה. עקב כך הפרויקט שלנו בשדרות הוא, בין היתר, אבן שואבת לכל מי שמתגורר ברדיוס של 30-20 ק"מ מהעיר".

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

פתח תקווה: בוצעה הריסת מבנים בפרויקט תמ"א 38/2

בצל הקורונה תמ"א 38/2 בפתח תקווה יצאה לדרך:  נהרסו שלושת הבניינים ברחוב ארלוזורוב 44-48 ברמת ורבר בעיר, במסגרת תוכנית תמ"א 38/2, הכוללת פינוי של 18 דירות ב-3 בני 3 קומות שנבנו בשנות ה-60. במקומן ייבנו 63 יח"ד חדשות, בשני בניינים בני 9 קומות מעל לקומת קרקע.

קרא עוד >
לוגו אתר כלכליסט

קבוצת גבאי רכשה את חברת הנדל"ן פריזט חסון עבור 18 מיליון שקל

בעקבות העסקה יועברו לבעלות קבוצת גבאי הסכמים לבניית כ־255 יחידות דיור, 2,600 מ"ר מסחר ו־7,600 מ"ר משרדים.

קרא עוד >
לוגו אתר מעריב

שיר השכונה: פרויקטים שנבנו במיוחד למען המשפחות

הטרנד הנדל"ני למשפחות הוא שכונות שנבנו במיוחד למענן, עם מוסדות חינוך, פארק ומרכז מסחרי צנוע, שמחליף את הקניון בעידן שבו חלק גדול מהקניות עבר לאונליין

קרא עוד >
לוגו אתר כלכליסט

ריבית נמוכה של 3.87% לגבאי מניבים בשלב המוסדי

גבאי מניבים, חברת הנדל"ן המניב שבשליטת אלי גבאי (62.9%), הצליחה לרשום אתמול ריבית של 3.87% בשלב המוסדי של גיוס סדרת אג"ח חדשה (י').

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

קבוצת גבאי הודיעה כי נבחרה

קבוצת גבאי הודיעה כי נבחרה על ידי דיירים לביצוע ארבעה פרויקטים חדשים בתחום ההתחדשות העירונית, במסגרת תכנית הרובעים בתל אביב

קרא עוד >