מן התקשורת

לוגו אתר גלובס

גלובס: קבוצת גבאי מקדמת פרויקטי התחדשות עירונית ל-11 אלף יח"ד

"על רקע המחסור בקרקעות לבנייה למגורים באזורי הביקוש בשל שיווק על ידי רמ"י, במסגרת מכרזים של מחיר מופחת ולא בשוק החופשי, הקבוצה רואה בהתחדשות עירונית מנוע צמיחה מרכזי להקמת יחידות דיור חדשות בעשור הקרוב על ידינו". כך אמר השבוע אלי גבאי, בעלי קבוצת הבנייה גבאי

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

דה מרקר נדל"ן: קבוצת גבאי תקים שלושה בנייני מגורים ברחוב בודנהיימר בת"א

ברקע המחסור בקרקעות זמינות לפיתוח ובנייה, ובצל המירוץ אחר תמ"א 38 הדוהרת לעבר סיומה - קבוצת גבאי מקדמת 11 אלף יחידות דיור בפרויקטים של התחדשות עירונית לעשור הקרוב. כך חשף מוקדם יותר השבוע אלי גבאי, בעלי הקבוצה, באירוע הריסה של אחד מפרויקטי ההתחדשות העירונית הגדולים של החברה – ברחוב בודנהיימר בצפון הישן של תל אביב.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: תל אביב - יצאו להריסה בניינים בפרויקט תמ"א 38/2

פרויקט תמ"א 38 בתל אביב יצא לדרך עם ביצוע הריסה של שלושה בניינים ישנים, בני 4 קומות ברחוב בודנהיימר 2-6 פינת רחוב פנקס.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "צו השעה הוא להאריך את תמ"א 38 בשנה נוספת לפחות"

הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית של קבוצת גבאי: "מינהל התכנון נותן מענה ומסגרת זמנים שלא הייתה ידועה לנו עד כה בפרויקטים של תמ"א 38. זו הבהרה חשובה וראויה ובהמשכה ראוי לייצר וודאות לגבי המסגרת התכנונית, שתחליף את תמ"א 38 בעוד כשנתיים. לשוק לקח זמן ללמוד וליישם את תמ"א 38 על כל תיקוניה וכך יהיה גם במקרה של החלופה. כדי ליצור המשכיות של התחדשות עירונית, יזמי הנדל"ן יצטרכו לקבל מענה גם על השאלה הזו".

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: מקניות אונליין לקניות נדל"ן

אורית גבאי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת גבאי: "מעגל החיים של כל פרויקט, מתפרס על פני תקופה ממושכת הטומנת בתוכה מועדים קלנדריים, המעוררים רצון להתחדש, כמו פסח, ראש השנה העברית והאזרחית. על כן, בהחלט ניתן למצוא באותם מועדים מבצעים ייחודים לאותה תקופה"

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

ynet כלכלה: לגור בעיר, לחיות בטבע

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות השמירה על שטחים ירוקים. חשיבות השמירה על שטחים כאלו בתוך מרקם עירוני מקבלת משנה תוקף בימים אלו של משבר הקורונה, עם עליית הצורך הבסיסי לצאת אל מרחבים פתוחים וקרובים לבית, נוכח אילוצי הסגרים והמגבלות הבריאותיות. קבוצת גבאי מקימה בעיר את פרויקט המייסדים. על פני כ־50 דונם מתוכננים 18 בנייני בוטיק בני 3 ו־4 קומות, הנטועים בתוך פארק.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "תמ"א 38/2 ברמת השרון: "לראות ולא להאמין. כמו כל פרויקט תמ"א זה ריצה למרחקים ארוכים"

היום התקיימה הריסה של בניין ישן ברחוב המתנחלים ברמת השרון במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. בעל דירה בבניין שנהרס על התהליך הארוך: "זה שווה את זה חד משמעית. תמיד אומרים שככל שיותר קשה כך יהיה יותר מתוק בסוף. הדרך לפרויקט מייגעת וארוכה אבל בסוף זה קורה. אפילו הקורונה לא עיכבה יותר מידיי את היציאה לדרך. זה יום מרגש מאוד"

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "תכנון המהלכים השיווקיים צריך להצטמצם בזמנים – שבועיים או חודש קדימה לכל היותר"

אורית גבאי-טירר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת גבאי, מספרת כיצד מתמודדת החברה עם הקורונה ומה מחפשים רוכשי הדירות בתקופה הזו. במקביל, מעניקה גבאי-טירר מספר סיבות למה מחירי הדירות לא עומדים לרדת בקרוב

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

YNET נדל"ן: קולנוע גולן המיתולוגי נהרס לטובת פרויקט מגורים

קבוצת גבאי הרסה שלשום (ב') את קולנוע גולן המיתולוגי, מבתי הקולנוע הוותיקים האחרונים שעומדים, לטובת הקמת פרויקט מגורים חדש שצפוי לכלול מגדל בן 15 קומות עם 87 יחידות דיור מעל קומת מסחר. הפרויקט, שבנייתו החלה, יכלול דירות בנות 5-3 חדרים במחיר התחלתי של 1.79 מיליון שקל והוא צפוי להתאכלס בסוף קיץ 2023.

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף שכונות חדשות של דה מרקר: חדש מול ותיק

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "...חיזוק של מרכזי הערים הוא חלק בלתי נפרד מסל הפעולות שיש לבצע בשוק, לצד בניה של שכונות חדשות."

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף שכונות חדשות של דה מרקר: מעבר לאיילון ומדרום למרכז

באופן מסורתי, שכונות המרכז וצפון תל אביב נחשבות ליוקרתיות יותר. אבל לאחרונה מורגשת התעוררות גם מעבר לאיילון ובשכונות הדרומיות של העיר

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

מוסף השכונות החדשות של דה מרקר: משווקים שכונה ולא רק דירה

אורית גבאי טירר, סמנכ"לית השיווק בקבוצת גבאי: "החיסרון של שכונות חדשות הוא למעשה גם היתרון שלהם...העובדה שאין להן עדיין מוניטין וצריך לייצר להן אופי מאפס...יש לנו אפשרות כיזמים לספר סיפור חדש וליישם אותו בשטח"

קרא עוד >