מן התקשורת

לוגו אתר כלכליסט

כלכליסט: "ספק אם נראה פרויקט של בנייה לא רוויה במרכז כמו רובע המייסדים בהוד השרון"

אחד מבעלי קבוצת גבאי, התייחס לפרויקט הייחודי שמתפרש על 50 דונם ויכלול בנייה נמוכה: "פנינה נדל"נית שמאפשרת מגורים לא צפופים באווירה כפרית ובאזור יוקרתי". על הוד השרון: "בעוד עשור זו תהיה העיר המובילה באזור המרכז והשרון"

קרא עוד >

ICE נדל"ן ותשתיות: "פרויקט התחדשות עירונית בתל אביב יצא לדרך"

קבוצת גבאי תרמה את מתחם הלסינקי 24 בתל אביב המיועד להריסה במסגרת התחדשות עירונית, לטובת אימון מיוחד של יחידה מובחרת בצה"ל שמבצעת לוחמה בשטח בנוי שמדמה את תנאי הלחימה המאתגרים במסגרתם התמרון הקרקעי בעזה. לאחר דחיית ההריסה לטובת האימונים בהסכמת הדיירים, נערך השבוע אירוע ההריסה במסגרתו נהרסו 20 דירות וייבנו 42 דירות במקומן.

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

YNET נדל"ן: "זה שעולה וזה שיורד - האם תושבי החוץ מסתערים על ישראל?"

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, מוסיף עוד סיבה שבגינה רוכשים תושבי החוץ יותר דירות כעת: "הסיבות לגידול הן בראש ובראשונה התגברות האנטישמיות בעולם והרצון לרכוש דירה בישראל לצורך עלייה או כדירת מפלט עתידית. יש גם תושבי חוץ, יהודים, ישראלים ותומכי ישראל, שרואים בקניית דירה בישראל בתקופת מלחמה אקט של תמיכה במדינה, בחברה ובכלכלה הישראלית. לצד השיקולים הפטריוטיים, יש גם שיקול כלכלי, הנובע מהפיחות בשקל הישראלי ביחס לדולר וליורו, שהופך את הקנייה בקרב תושבי חוץ לכדאית יותר, וכן ההערכות שאחרי המלחמה מחירי הדירות ישובו לעלות בשל הגדלת הפער בין הביקוש להיצע.

קרא עוד >
לוגו אתר גלובס

גלובס תכנון : "אלפי דירות חדשות בפינוי בינוי בבקעת אונו"

הופקדה תוכנית ל-1,083 יחידות דיור חדשות ביהוד-מונוסון, והומלצה להפקדה תוכנית פינוי בינוי להקמת 1,428 דירות באור יהודה.את התוכנית מובילות החברות קבוצת גבאי, שתקים 900 דירות מהדירות המתוכננות, וקבוצת הכשרת הישוב, שתבנה את 528 הדירות הנוספות. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט כולו נאמד ב-2.3 מיליארד שקל, והוא יכלול גם הקמת חזית מסחרית בהיקף של כ-2,250 מ"ר וכן כ-17 אלף מ"ר של מבני ציבור.

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

ynet נדל"ן: "אור ירוק לפינוי בינוי באור יהודה: 1,430 דירות בהשקעה של 2.3 מיליארד שקל"

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה המליצה להפקיד בוועדה המחוזית תוכנית התחדשות עירונית של קבוצת גבאי והכשרת היישוב במרכז העיר. 14 מבנים ישנים בני 3 קומות עם 300 דירות ייהרסו, לטובת 6 מגדלים בני 23-29 קומות ו-5 בניינים בני 5 קומות. אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, הוסיף כי "הפרויקט מהווה נקודת מפנה משמעותית בהתחדשות העירונית באור יהודה, ומהווה את התב"ע (תוכנית בניין עיר) הגדולה ביותר שמקודמת כיום בעיר.

קרא עוד >

מרכז הנדל"ן: "אור ירוק לפינוי-בינוי ענק של קבוצת גבאי והכשרת היישוב באור יהודה"

שטח התוכנית הוא כ-30 דונם, ברחובות היסמין, העצמאות, יקותיאל אדם, החצב והחבצלת. במסגרת התוכנית, ייהרסו 14 בניינים ישנים משנות ה-60 בהם 308 דירות, וייבנו 1,428 יחידות דיור חדשות ב-11 מגדלים בני 23 ו-29 קומות, וכן בניינים מרקמיים בני ארבע קומות.

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

ynet נדל"ן: מניו גרזי לקריית גת, מקנדה לרמת השרון - זינוק ברכישת דירות ע"י יהודים מחו"ל

"מדובר בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב ירמיהו הלפרין בנתניה, כ-300 מטרים מחוף הים והטיילת, במסגרתו נהרסו שני מבנים ישנים ונבנה מגדל בן 18 קומות עם 66 דירות", מתאר רועי פפר, מנהל שיווק ומכירות בקבוצת גבאי. "האחים סיפרו שרצו לרכוש דירות בישראל לנוכח האנטישמיות הגואה בארה"ב. השניים, בשנות ה-40 לחייהם, נשואים עם ילדים ועם עבודות מסודרות בניו-יורק, שיודעים כי תהליך העתקת מקום מגורים אינו פשוט כלל. תהליך קניית הדירות היה גם הוא לא פשוט בגלל המרחק והמלחמה".

קרא עוד >
לוגו אתר כלכליסט

כלכליסט: "אנשים מחו"ל מחפשים דירות בארץ בגלל האנטישמיות, אבל הם עוד לא קונים"

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, מאמין שהקיפאון בנדל"ן יגיע לקיצו בתום המלחמה והביקוש לדירות יחזור, גם בדרום. "היום אף אחד לא קונה בדרום אבל זה ישתנה"

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

מיה גבאי טובול - 70 המשפיעות והמשפיעים של אתר מגדילים לשנת 2020

"הקבוצה מהווה בית אחד ללקוחותיה, הן כחברה יזמית והן כחברה מבצעת. גבאי טובול מובילה אג'נדה חברתית בפרויקטיי התחדשות עירונית, כשלנגד עיניה עומד סיפור חייהם של הדיירים הוותיקים"

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: המוצר הלוהט בשוק הנדל"ן - דירות שני חדרים

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי אומרת כי: "בכל פרויקט ישנו תמהיל דירות המתאים לקהלי יעד שונים, בהתאם לאוכלוסייה והמיקום - כך התכנון. פרויקט בהוד השרון מכוון יותר למשפחות ובהתאם יהיו בו מעט דירות קטנות, לעומת פרויקט בצפון תל אביב המתאים לקהלים שונים לדוגמה רווקים, מצמצמי דיור, משפחות וכן משקיעים ובהתאם תמהיל הדירות בו יהיה יותר מגוון".

קרא עוד >
לוגו אתר כלכליסט

כלכליסט: מגדל משרדים נוסף יוקם במתחם הבורסה ברמת גן

למרות משבר הקורונה ואי הוודאות בתחום התעסוקה, חברות נדל"ן ממשיכות לחתום על עסקאות יזמות להקמת מגדלי משרדים. ל"כלכליסט" נודע כי בעלי קרקע פרטיים של מגרש במתחם הבורסה ברמת גן, התקשרו בימים האחרונים עם החברות יובלים וקבוצת גבאי בעסקת קומבינציה להקמת מגדל משרדים, שיוקם בצמוד למגדל ספיר שאוכלס לאחרונה. היקף ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-250 מיליון שקל.

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: כן להרים ירוקים, פחות לאספלט

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי מסבירה כי הקבוצה החליטה לבנות בפרויקט בנייני בוטיק נמוכים, על מנת לשמור על הציביון הכפרי והפסטורליות של האזור ולאפשר קו נוף ישיר לטבע לכל הדיירים. "הבנו כי ישנו צורך בקרב רוכשי הדירות להרגיש הכי בטבע, אך במרחק נגיעה מלב העיר והשירותים הקהילתיים. כל הבניינים יהיו מוקפים ירוק ובמקום צפירות של מכוניות, דיירי המתחם ישמעו רק ציוץ ציפורים".

קרא עוד >