מן התקשורת

לוגו אתר כלכליסט

כלכליסט: "אנשים מחו"ל מחפשים דירות בארץ בגלל האנטישמיות, אבל הם עוד לא קונים"

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, מאמין שהקיפאון בנדל"ן יגיע לקיצו בתום המלחמה והביקוש לדירות יחזור, גם בדרום. "היום אף אחד לא קונה בדרום אבל זה ישתנה"

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

מיה גבאי טובול - 70 המשפיעות והמשפיעים של אתר מגדילים לשנת 2020

"הקבוצה מהווה בית אחד ללקוחותיה, הן כחברה יזמית והן כחברה מבצעת. גבאי טובול מובילה אג'נדה חברתית בפרויקטיי התחדשות עירונית, כשלנגד עיניה עומד סיפור חייהם של הדיירים הוותיקים"

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: המוצר הלוהט בשוק הנדל"ן - דירות שני חדרים

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי אומרת כי: "בכל פרויקט ישנו תמהיל דירות המתאים לקהלי יעד שונים, בהתאם לאוכלוסייה והמיקום - כך התכנון. פרויקט בהוד השרון מכוון יותר למשפחות ובהתאם יהיו בו מעט דירות קטנות, לעומת פרויקט בצפון תל אביב המתאים לקהלים שונים לדוגמה רווקים, מצמצמי דיור, משפחות וכן משקיעים ובהתאם תמהיל הדירות בו יהיה יותר מגוון".

קרא עוד >
לוגו אתר כלכליסט

כלכליסט: מגדל משרדים נוסף יוקם במתחם הבורסה ברמת גן

למרות משבר הקורונה ואי הוודאות בתחום התעסוקה, חברות נדל"ן ממשיכות לחתום על עסקאות יזמות להקמת מגדלי משרדים. ל"כלכליסט" נודע כי בעלי קרקע פרטיים של מגרש במתחם הבורסה ברמת גן, התקשרו בימים האחרונים עם החברות יובלים וקבוצת גבאי בעסקת קומבינציה להקמת מגדל משרדים, שיוקם בצמוד למגדל ספיר שאוכלס לאחרונה. היקף ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-250 מיליון שקל.

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: כן להרים ירוקים, פחות לאספלט

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי מסבירה כי הקבוצה החליטה לבנות בפרויקט בנייני בוטיק נמוכים, על מנת לשמור על הציביון הכפרי והפסטורליות של האזור ולאפשר קו נוף ישיר לטבע לכל הדיירים. "הבנו כי ישנו צורך בקרב רוכשי הדירות להרגיש הכי בטבע, אך במרחק נגיעה מלב העיר והשירותים הקהילתיים. כל הבניינים יהיו מוקפים ירוק ובמקום צפירות של מכוניות, דיירי המתחם ישמעו רק ציוץ ציפורים".

קרא עוד >
לוגו אתר גלובס

גלובס: קבוצת גבאי מקדמת פרויקטי התחדשות עירונית ל-11 אלף יח"ד

"על רקע המחסור בקרקעות לבנייה למגורים באזורי הביקוש בשל שיווק על ידי רמ"י, במסגרת מכרזים של מחיר מופחת ולא בשוק החופשי, הקבוצה רואה בהתחדשות עירונית מנוע צמיחה מרכזי להקמת יחידות דיור חדשות בעשור הקרוב על ידינו". כך אמר השבוע אלי גבאי, בעלי קבוצת הבנייה גבאי

קרא עוד >
לוגו אתר דה מרקר

דה מרקר נדל"ן: קבוצת גבאי תקים שלושה בנייני מגורים ברחוב בודנהיימר בת"א

ברקע המחסור בקרקעות זמינות לפיתוח ובנייה, ובצל המירוץ אחר תמ"א 38 הדוהרת לעבר סיומה - קבוצת גבאי מקדמת 11 אלף יחידות דיור בפרויקטים של התחדשות עירונית לעשור הקרוב. כך חשף מוקדם יותר השבוע אלי גבאי, בעלי הקבוצה, באירוע הריסה של אחד מפרויקטי ההתחדשות העירונית הגדולים של החברה – ברחוב בודנהיימר בצפון הישן של תל אביב.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: תל אביב - יצאו להריסה בניינים בפרויקט תמ"א 38/2

פרויקט תמ"א 38 בתל אביב יצא לדרך עם ביצוע הריסה של שלושה בניינים ישנים, בני 4 קומות ברחוב בודנהיימר 2-6 פינת רחוב פנקס.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "צו השעה הוא להאריך את תמ"א 38 בשנה נוספת לפחות"

הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית של קבוצת גבאי: "מינהל התכנון נותן מענה ומסגרת זמנים שלא הייתה ידועה לנו עד כה בפרויקטים של תמ"א 38. זו הבהרה חשובה וראויה ובהמשכה ראוי לייצר וודאות לגבי המסגרת התכנונית, שתחליף את תמ"א 38 בעוד כשנתיים. לשוק לקח זמן ללמוד וליישם את תמ"א 38 על כל תיקוניה וכך יהיה גם במקרה של החלופה. כדי ליצור המשכיות של התחדשות עירונית, יזמי הנדל"ן יצטרכו לקבל מענה גם על השאלה הזו".

קרא עוד >
לוגו אתר וואלה

וואלה נדל"ן: מקניות אונליין לקניות נדל"ן

אורית גבאי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת גבאי: "מעגל החיים של כל פרויקט, מתפרס על פני תקופה ממושכת הטומנת בתוכה מועדים קלנדריים, המעוררים רצון להתחדש, כמו פסח, ראש השנה העברית והאזרחית. על כן, בהחלט ניתן למצוא באותם מועדים מבצעים ייחודים לאותה תקופה"

קרא עוד >
לוגו אתר YNET

ynet כלכלה: לגור בעיר, לחיות בטבע

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות השמירה על שטחים ירוקים. חשיבות השמירה על שטחים כאלו בתוך מרקם עירוני מקבלת משנה תוקף בימים אלו של משבר הקורונה, עם עליית הצורך הבסיסי לצאת אל מרחבים פתוחים וקרובים לבית, נוכח אילוצי הסגרים והמגבלות הבריאותיות. קבוצת גבאי מקימה בעיר את פרויקט המייסדים. על פני כ־50 דונם מתוכננים 18 בנייני בוטיק בני 3 ו־4 קומות, הנטועים בתוך פארק.

קרא עוד >
לוגו אתר מגדילים

אתר מגדילים: "תמ"א 38/2 ברמת השרון: "לראות ולא להאמין. כמו כל פרויקט תמ"א זה ריצה למרחקים ארוכים"

היום התקיימה הריסה של בניין ישן ברחוב המתנחלים ברמת השרון במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. בעל דירה בבניין שנהרס על התהליך הארוך: "זה שווה את זה חד משמעית. תמיד אומרים שככל שיותר קשה כך יהיה יותר מתוק בסוף. הדרך לפרויקט מייגעת וארוכה אבל בסוף זה קורה. אפילו הקורונה לא עיכבה יותר מידיי את היציאה לדרך. זה יום מרגש מאוד"

קרא עוד >